X

Sinterklaasgedichten maak je simpel, snel en origineel!

  • Ontvang 5 originele gedichten
  • Volledig gepersonaliseerd
  • In 2 minuten klaar!
Ga naar sinterklaasgedichten.net
Infoyo
Vragen en antwoorden
Zoek artikelen:

Enquete iPhone 4

Ontvang het laatste nieuws over "Computers en internet" en maak kans op 1000 euro cash.
Laat nu je e-mailadres achter. Speel gratis mee.


Ziggo waar zijn jullie mee bezig

Venster sluiten

Maak een melding van dit artikel
Selecteer de motivatie van je melding:
Spam / reclame Misleidende of onduidelijke inhoud
Lage inhoudelijke kwaliteit Niet Nederlands
Erotische inhoud Artikel bestaat reeds op internet
Gokken / Illegale promotie Andere reden...

Omschrijf de motivatie van je melding:
Venster sluiten

Stuur dit artikel door
Je naam:
Je e-mailadres:
E-mailadres ontvanger:
Artikelscore
0
  Goed artikel ( 0 )
  Slecht artikel ( 0 )
RSS van Jolandaroke Jolandaroke Auteur op infoyo sinds
27 September 2008


Bekijk het profiel van Jolandaroke
Datum: 17-12-2008
Auteur: Jolandaroke
Heel veel Ziggo klanten kampen momenteel met het ene probleem na het andere.Tot voor kort waren deze mensen allemaal tevreden met hun provider.Het begon toen een aantal providers samen ging en zo werden zij allemaal Ziggo klanten.Normaal merk je van zoiets weinig of haast niets maar bij Ziggo is dit een heel ander verhaal het ene probleem na het andere en als er dan nog een oplossing kwam .! maar nee hoor hun klantenservice is niet eens te bereiken

Klein probleem wordt groot probleem

Klein probleem wordt groot probleem Veel klanten van Ziggo bellen  de klantenservice voor een heel normaal probleem of simpel vraagje die normaal gesproken in een kort gesprek opgelost zou zijn .Een voorbeeld is,een meneer belt de Ziggo klantenservice met het verzoek om zijn abonement op te zeggen .Hij legt nog even uit dat hij bij zijn vriendin gaat wonen en dat zei al telefoon,tv en internet heeft ook via Ziggo.Vriendelijk vraagt hij nog of de eind rekening naar zijn nieuwe adres kan worden gestuurd.Ondanks dat hij meerdere keren die morgen tevergeefs naar de klantenservice had gebelt en dan steeds vriendelijk door een tape die standaard is ingesprokken werd gevraagd om het op een later tijdstip nog maar eens te proberen en toen aan het eind van de dag ook nog eens 50 minuten in de wacht had gestaan beeindigde hij het gesprek toch wel tevreden.Opgelucht over het feit weer 1 van de dingen geregeld te hebben die nou eenmaal bij een verhuizing komen kijken.

Inmiddels 2 maanden verder en eindelijk hellemaal geinstalleerd in zijn nieuwe woning en leventje met zijn vriendin.Op een avond besloot hij eens op zijn oude email adres te kijken wat hij aaltijd had gebruikt om de Ziggo factuur op te kunnen bekijken eigenlijk met de bedoeling deze op[ te geven omdat hij hem niet meer gebruikte.Maar tot zijn stomme verbazing bleek hij al 3 niet betaalde facturen binnen te hebben gekregen.Maar hoe is dit mogelijk ik heb alles bij Ziggo opgezegt.Het zou dus wel een vergissing zijn morgen aar even bellen

Waarom wordt er bij Ziggo overal een groot probleem van gemaakt

Tot slot kan over dit heel normaal  op te lossen probleem alleen nog dit zeggen.Er volgde nog uren lang wachtend aan de telefoon op de hoop toch nog die dag aan de buurt te komen .In het ene geval gaat het zo lang duren dat je zelf na heel wat uur toch maar besluit het telefoontje op te leggen met de gedahten ik probeer het morgen wel weer al weet je op dat moment al dat dit wederom zo zal gaan verlopen.

Dan komt het moment dat je het bellen opgeeft en besluit ze te gaan mailen.Na ongeveer 3 keer je verhaal gedaan te hebben en steeds het zelfde standaard mailtje retour krijgt met de mededelling, we hebben u email ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contackt met u opnemen.

Dan aar een aangetekende brief dan was er in ieder geval bewijs dat ik geschreven had.Zo gezegt zo gedaan .Al weer heel wat weken verder heb ik nog steeds niets gehoord wel is inmiddels mijn vierde factuur binnen.Ik heb besloten het op te geven ooit zullen ze toch wel eens contackt met mij zoeken

Reacties op dit artikel
Klaas, 2009-04-23
( +2 )

Tijd voor Nederlandse les wat mij betreft...
Riejanne, 2009-05-05
( +1 )

Helemaal mee eens, bij @home hadden we nooit problemen nu alleen maar
Plaats een reactie
Naam:
E-mailadres:

Reactie:

Auto en vervoer Computers en internet Dier en natuur Electronica Eten en drinken Financieel Hobby en vrije tijd Huis, tuin en wonen Kunst en cultuur Mens en gezondheid Mijn mening over... Muziek, Tv en films Samenleving en ontwikkeling School en studie Sport Vakantie en vermaak Wetenschap Zakelijk




      Home   -   Aanmelden   -   Top artikelen   -   Nieuwe artikelen   -   Sitemap   -   Help   -   Links   -   Privacy policy   -   Contact
Copyright © 2017 - Infoyo.nl